Petua menjawab telefon ketika sibuk


Petua jawab telefon :

Soalan: haloo, may i speak to ina please?
Jawapan: maap. sini bukan balai polis

Soalan: haloo, siapa di sana?

Jawapan: ntah. saya kat sini, mane le saya tau sape kat sane..

Soalan: haloo, boleh saya bercakap ngan bapak awak?

Jawapan: nak cakap cakap je ler. buat ape tanye saya.

Soalan: haloo, boleh sambungkan ke nombor 323?

Jawapan: maap cik, nombor tak boleh disambung, hanye boleh dicampur.

Soalan: haloo, mak ade rumah?

Jawapan: mak takde rumah, bapak ade pasal rumah ni bapak yang beli.

Soalan: haloo ina, buat ape tu?

Jawapan: kan ke saya tengah bercakap ngan awak kat tepon ni..

Soalan: boleh saya bercakap ngan siti?

Jawapan: maap. nombor yang anda dail tidak mahu memberikan
perkhidmatannye… time kacih.

Soalan: haloo, tolong panggilkan samad. saya nak bercakap dengannye.

Jawapan: sila panggil sendiri.saya sibuk.maap

Soalan: halloo……

Jawapan: haloo. pusat sakit mental di sini. anda ingin mendaftar?

Soalan: haloo, saya nak tumpang bertanya…

Jawapan: maap. ini bukan kaunter pertanyaan.

Soalan: haloo, betul ke ini nombor 3234412?

Jawapan: sila dail sekali lagi. kalau saya masih menjawab betul le tu.

Soalan: assalammualaikum…

Jawapan: waalaikummussalam..(tupp!..terus letak tepon.salam kite
wajib jawab)

Tags: , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: