Woit!!! Babi!!


Ni Cuma Cerita cerita Je, Cerita Tiada Kaitan Dengan Yang Idup @pun Yang Dah Nak Mati….& Dah Mati…

Ada 1 citer,nak baca tak?

Ceritanye camni,ada sorg pompuan, masa tu dia sedang berhenti dtepi jalan sambil melihat keadaan keretanye yang kemek. Hari dah nak masuk maghrib,dia mnjadi semakin resah. Dahlah jalan tu sempit, lampu jalan takde pulak.

Tiba tiba datang sebuah motosikal datang dari arah bertentangan.

Dahlah tak psg lampu,tak pakai topi keledar..laju pulak tu..

macam pelesit.

Perempuan tu apalagi , dia terus jerit

“Hoi…Babiii….Slow sikit….!”

Bila mendengar laungan pompuan tu,apa lagi, penunggang motosikal tu pun menjerit balas…

“Celaka betul!!!…..Hoi F*** u! *@!&***”

Macam macamlah si penunggang ni maki…

Selang berapa saat..tiba tiba terdengar 1 dentuman yang kuat…

Pompuan tadi berlari ke arah bunyi dentumn tersebut..

Apabila sampai ke sana, kelihatan si penunggang motosikal tadi tertonggeng dlm semak manakala motosikalnya remuk sama sekali..

Rupa rupanya dah langgar Babi yang telah dilanggar oleh pompuan tadi..

Moral: Hoiii babi…slow sikit” tu bukannya marah tapi nak bagi tau jer…yang kat depan sana ada babi..

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: